31 Mayıs 2017 Çarşamba

Kano Günlükleri #1
















Herkese merhabalar

Bugün söz verdiğim gibi kano günlükleri serisinin startını veriyorum. Bugünden itibaren haftanın belirli günlerinde kano günlüğü yazacağım. Bu arada size bir duyurum var: Google plus da grup ( googledaki adı topluluk) kurdum. İsteyen herkes katılabilir ismi 'blogcular :)))))' bu topluluğu kurma amacım bütün bloggerları bu grupta toplayıp bir dayanışma sağlamak. Aslında çoğu yerde, google plus da dahil, bu dayanışma sağlanmış, zaten benim ilham perilerim de bu gruplar zaten. Ben de bir deniyeyim dedim. Katılacaklara bir duyurum olacak: Eğer katılacaksanız lütfen olabildiğince çok içerik paylaşın. Sizden tek isteğim ve ricam bu....

Neyse, lafı bugün fazla uzattım galiba.. Gelelim kanoya, öncelikle şunu söyleyeyim bugün suya inmedik, sadece kas çalıştık. Belirli günlerde kas çalışıyoruz ; belirli günlerde suya iniyoruz. Bugün de  dediğim gibi sıra kastaydı ve ben kas çalışırken gerçekten pert oldum. Çok yorucuydu, bir saat boyunca nerdeyse bütün kas aletlerinde çalıştırdı beni hoca. Bu günlük bu kadardı yarın suya inicem. İlk defa, o yüzden bu aralarki yazılar çok heyecanlı yazılar😊😊 Şimdilik hoşçakalın, yarın görüşürüz :)))))))



                                                                            ***




10 yorum:

  1. Hadi bakalım hayırlısı olsun kolay gelsin 😊 dikkat et emi suya indiğinde 😊 geliriz topluluğa 😊sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sağolun suya bugün inemedim hava çok kötüydü burada indiğimde de dikkat edicem :) topluluğa da gelirseniz sevinirim teşekkürler :)))

      Sil
  2. serinin devamını bekliyorum ... sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım hava burada güzel olur, seride gelir artık teşekkürler :)

      Sil
  3. Ne güzel bir sey sporla ugrasman tebrikler.

    YanıtlaSil
  4. Sonunda topluluğa katılabildim Barış.Hadi hayırlı olsun bakalım :)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Öne Çıkanlar !!!!

CANLI DERSLER VE LİSE HAYATI

  Herkese yeniden merhabalar, uzun bir aranın ardından sizlere kavuşabilmenin sevincini ve heyecanını yaşadığımı satırlarla nasıl izah edebi...