3 Mayıs 2017 Çarşamba

03.05.2017

Herkese merhaba arkadaşlar,

ikinci yazıyı belki dün bazı sebeplerden yazamamış olabilirim fakat  bu bugünkü ikinci yazım !!! Her zaman verdiğim sözü tutamadığım durumlarda olabilir ama her zaman tutamadığım sözlerin telafisi olur !!!

bugün çok güzel bir gündü, kek yaptım, onu bloğuma geçirdim ingilizce kitap okuyorum ( yabancı dilinizi geliştirmek istiyorsanız çok verimli bir uygulama) ve okuduğum kısımda eğer anlamını bilmediğim bir kelime varsa onu kelime defterime geçiriyorum ondan sonra bu anlamını bilmediğim kelimenin anlamına bakıp hepsini biriktirip sonra onları ezberliyorum. Gerçekten çok güzel bir uygulama. Böylece ingilizce kelime dağarcığım gelişiyor ve yeni kelimeler öğrenmiş oluyorum.

Neyse, konuyu dağıtmıyorum, bugün normalde dışarıya çıkacaktım fakat hava çok kötüydü ve bende kek yapma kararı aldım. Hemen hazırlanıp markete gittim ve gerekli malzemeleri aldım.

Uzun süredir limonlu kek yapmak istiyordum, yani kafamda böyle bir fikir vardı fakat hep bir şey oluyordu, ya bir işim çıkıyordu ya da dışarıya çıkıyordum veya canım istemiyordu, ama demek ki büyük gün bugünmüş. Belki daha sonra yine başka hamur işi veya kek, pasta tarifleri de gelir. Mutfak sanatlarına büyük bir ilgim var. Daha önce de yaptığım  çeşitili hamur işleri var. Hamur işlerinin yanında yaptığım fırın yemekleri, tost çeşitleri vs. var (abartmıyorum) mesela bazen sıkıldığımda
mutfağa girer bir şeyler yaparım, ama en önemlisi de zevkle ve isteyerek yaparım.

Bence bir işi yapmada en önemli nokta burasıdır. İstiyerek yapmak bir işi yapıyorsanız isteyerek yapmanız gerekiyor aksi takdirde hem ortaya güzel bir şey çıkmaz hem de boşuna zaman harcamış olursunuz. Sonuçta zorla güzellik olmaz :)

2 yorum:

  1. Severek,isteyerek yapılan her şey çok daha güzel oluyor.Ellerinize sağlık diyelim o halde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkür ederim size katiliyorum zorla güzellik olmuyor 😊😊😊

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Öne Çıkanlar !!!!

CANLI DERSLER VE LİSE HAYATI

  Herkese yeniden merhabalar, uzun bir aranın ardından sizlere kavuşabilmenin sevincini ve heyecanını yaşadığımı satırlarla nasıl izah edebi...