5 Haziran 2017 Pazartesi

Kano Günlükleri #2

Herkese merhabalar,

bugün bir kano günlüğü yazıları serisiyle karşınızdayım. Bugün size çok güzel haberlerim var 😃😃
Bu arada bloğa girmeyeli çok oldu, özür dilerim, bu aralar pek ilgilenemiyorum.

Gelelim bugüne, bugün ilk defa suya indim. Gerçekten çok heyecanlıydım.Tabii ilk başlarda 
hoca bana karada küreği nasıl kullanacığımı öğretti. Tabii karada öğretince pek anlamamıştım 😄😄😂😂😂 sonra kanoya bindim ve karada kullanamasını anlamadığım küreği suda kullandım 😄😄 gerçi, hoca da  söylemişti ' bunu burada anlamazsın kanoya binince kavrarsın' dedi. Sonra hocayla beraber bir tane kano getirdik. Ondan sonra bindim. Binerken gerçekten çok endişeliydim, suda tek başıma  napıcam derken baktım ki kendi kendime gidiyorum. Sonra giderken gerçekten ben bu işten zevk alıyorum dedim kendime. bu benim sporum, ama tek sporum olmıycak, bunu meslek haline getiricem. Türkiye'de çok az kanocu var gerçekten. O yüzden kanoya bir destek olacak bu girişim. 


Süzüldüm ileriye doğru, minik dalgarın arasında, endişe kaygı hepsi gitti. Gidiyorum sonuçta ayrıca yüzmem de var..

Not: Arkadaşlar bu yazı 03.06.2017 tarihli yazıdr o gün yazamadığım için şimdi yazdım teşekkürler






6 yorum:

  1. Hadi bakalım hayırlısı olsun inşallah canım benim 😊😁 ne güzel geçmiş günün inşallah herşey gönlünce olur sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güzel gidiyor her şey yolunda keyfim de yerinde :)))))

      Sil
  2. Hayırlısı olsun diyelim o zaman

    YanıtlaSil
  3. Blogunda bazı değişiklikler yapmışsın.Ama biraz daha desteklemen gerekiyor eklentileri.Naçizane sağ yada sol kenarlara izleyiciler,takipçiler,sosyal medya hesapları,arşiv gibi eklentileri dene bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onlar vardı ama temayı değiştirince gitti ekledim. Eklendi gözüküyor ama olmuyor

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Öne Çıkanlar !!!!

CANLI DERSLER VE LİSE HAYATI

  Herkese yeniden merhabalar, uzun bir aranın ardından sizlere kavuşabilmenin sevincini ve heyecanını yaşadığımı satırlarla nasıl izah edebi...