6 Mayıs 2017 Cumartesi

07.05.2017

Herkese merhabalar,

Artık kısaca böyle diyeceğim.  Umarım size yeni sesleniş şeklimi begenmissinizdir.  Her neyse, bugün size bir haberim var!!!! 😂😂😂😂
Daha doğrusu bir kötü haberim var bir de kötü haberim var 😢😁😢😁😢😁😢😁😢  o zaman ben önce kötü haberden başlayayım.  Kuzenim iki gün önce 4 metreden bisikletle düşmüş 😢😢😢 o yüzden birkaç günlüğüne OTOBÜS ☺☺☺☺ ( 30 SAAT) ile izmire gidiyorum. Ama uzun kalmayacağız. Sadece 5 gün. En son gittiğimde 15 Ocakta 2 haftalığına gitmiştim. O biraz tatil icindi fakat bu biraz aciliyet. Kuzenimin durumunu cok merak ediyorum.  O yüzden gitmem lazım.

Gelelim bugün ne yaptığıma. Bugün kano kursuna yazıldım. Ama öyle kano alanında profesyonel filan olmak istemiyorum.  Sadece hobi amaçlı yapacağım.
İşte izmir'e gidip geleyim. Hemen başlayacağim. Malum teog da bitti. Artik evdeyim evde dur dur olmuyor.  İnsanın bir şeyler yapması gerek. Bir de ben bu
Konuda biraz daha istekli olduğumdan...
Artık yazilardan sonra bloğa kano fotoğraflarını atarım,  kanoyla ilgili sorularınızı aşağıya alırım.  Ama sizin kanoyu beklemenize de gerek yok. Şimdi de alıyorum yorumları.Ayrıca bu da blogun duyuru kısmı olsun yakinda canlı yayın yapabilirim( twitter üzerinden).

Bir günlüğün daha sonuna geldik hepinize keyifli okumalar 😙😙😙

16 yorum:

  1. Geçmiş olsun. Dilerim kuzenin en yakın zamanda iyileşir. Kano kursuyla ilgili maceralarını öğrenmek isterim. Ayrıca hoş geldin demek istiyorum. Senin yaşında birinin blog açması çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MerhabaÇok teşekkür ederim bu arada kuzenim hastaneden çıkmış şu an da da iyi durumdaymış 😊☺😀

      Sil
  2. Merhaba... Deep' te gördüm geldim sana.. ve geçmiş olsun.. Çok güzel yapmışsın blog açarak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çok teşekkür ederim 😊😊

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Merhaba, çok teşekkür ederim kuzenim şu an da iymis ben şu anda izmire gidiyorum gelince de kanoya basliycam o zamana kadar günlüklerle devam edicem gelince de bol bol kano yazıları gelecek 😊😊😊😊☺☺

      Sil
  3. Merhaba,
    Deeptone'dan geliyorum.
    Çok geçmiş olsun kuzenine.
    Başarılar,takibe aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba aysel, teşekkür ederim 😊😊😊

      Sil
    2. Sana da başarılar yaşıt 😊😉😊😉😊

      Sil
  4. öncelikle Kuzenine Çok geçmiş olsun Rabbım şifalar versin inşallah ..Ve kano maceralarını da Okumak isteriz tabi :) dikkat et kendine öğrenirken ve bu yaşta blog açman da Çok güzel hoşgeldin :) yolun açık olsun canım benim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun ya kuzenine. nasıl izmirde keyfin yerinde mii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet deeep çok güzelllllll 😊😊😊😊😀😀😀😀

      Sil
  6. Hoş geldin Barış oğlum. Derya'da gördüm seni. Teyzen olarak hayırlı olsun demeye geldim. Kazaya üzüldüm, dilerim daha dikkatli olur kuzenin. Geri dönüşü olmayan bir şey olmasın da. Sana iyi bloglamalar diyorum oğlum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ece hanim çok teşekkür ederim 😊 😊 😀 kuzenim şimdi biraz daha iyi biraz kırıkları var sadece onun dışında iyi 😊😊😊

      Sil
    2. Sevindim yavrum. Kano yazılarını bekliyoruz. Sevgilerimle :)

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Öne Çıkanlar !!!!

CANLI DERSLER VE LİSE HAYATI

  Herkese yeniden merhabalar, uzun bir aranın ardından sizlere kavuşabilmenin sevincini ve heyecanını yaşadığımı satırlarla nasıl izah edebi...