2 Mayıs 2017 Salı

Geri Dönüyorum!!!!!

herkese merhaba arkadaşlar,

size söz verdiğim gibi teogdan sonra bol bol yazı yazacağıma söz vermiştim ve GERİ DÖNDÜM !!!!! Artık bundan sonra yazılarımı daha sık(günde birden fazla yazı yazdığım olacak yazacağım. Yani kısa ve öz olarak anlatmak istediğim bundan sonra daha etkin olacağım

Yine günlükler gelecek. Telafi yazıları ve ara sıra gezi yazısı gibi farklı türde yazılar da gelecek. Bu arada söz verdiğim gibi bloğun sosyal medya hesapları da  hazır(facebook hesabı açmadım sadece, ileride de açmayı düşünmüyorum). Artık aşağıya onları koyucam :)
ve gelişmeleri oradan takip edeceksiniz artık. Bu da böyle bir duyuru yazısı oldu. Bugün içinde yazı da geliyor akşam muhtemelen günlük gelir akşamdan biraz daha önce de belki bir deneme gelebilir şimdidden beni okuduğunuz için teşekkürler. Keyifli günler :)

twitter: barisdoganblog
instagram: barisdoganblog850
snapchat: barisdoganblo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Öne Çıkanlar !!!!

CANLI DERSLER VE LİSE HAYATI

  Herkese yeniden merhabalar, uzun bir aranın ardından sizlere kavuşabilmenin sevincini ve heyecanını yaşadığımı satırlarla nasıl izah edebi...