9 Mayıs 2017 Salı

Duyuru, 25 saatlik otobüs macerası! !!

Herkese merhaba arkadaşlar,

Bugün aslında bu yazı pek günlük olmiycak. Çünkü açıkçası bugün sabah 7 de kalktım.  Otobüs için hazırladım.  Bildiğiniz üzere kuzenim bir kaza geçirdi.  Ve telefonda konuştuğumuzda benden İzmir'e gelmemi istedi ( tabii ben i an iki Çeşme) bende hemen uçak biletlerine baktim. Ancak hiçbir sekilde ucak bileti bulamadım.  Bu yuzden bende otobüs bileti baktım.  Oraya bir şekilde gitmek zorundaydım ve bu yüzden gerek uçak gerek otobüs  biriyke gitmek zorundaydım. Bende mecburen otobüsü seçtim.  Mecburen diyorum ama bir gerçek var: otobüs daha rahat.  İstrsenkz bir karşılaştırma yapalım.

Uçak
* tablet ve telefondan internete giremezsiniz
*istediğiniz zaman tuvalete gidebilirsiniz
*yiyecekler ücretlidir
* en guvenli taşıt
* biletler otobüse göre daha pahalı
* aktarma yapmak zorunda olabilirsiniz
* her havayolunda ekonomi sınıfını baz alırsak tv ekranı yok

Otobüs:
* tablet vd telefon kesinlikle serbest
* sadecd molalarda lavaboya gidebilirsiniz
*yiyecekler ve içecekler ücretsizdir
*güven sırasında uçaktan sonra geliyor
*biletler daha ucuz
*aktarma diye bir şey yok
* her otobüste tv ekranı var

İyi olan kazansın 💪💪💪💪 

14 yorum:

  1. Kuzenine geçmiş olsun.Allahım şifa versin...Bir de naçizane tüm yazılarına fotoğraf eklemeni tavsiye ederim Barış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyen için çok teşekkür ederim yeşim bunu uygulamaya çalışıcam 😊😊😊😀😀😁😁

      Sil
  2. Bende severim otobüs yolculuğunu yolları izlemek ve güneşin doğuşu ve batışını görmek çok güzel oluyor gerçekten uçakta iyi ama otobüs daha keyifli geliyor 😊😁 tekrar çok geçmiş olsun kuzeni ne sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, katılıyorum kesinlikle fikrinize otobüs daha keyifli kesinlikle kuzenim için de çok teşekkür ederim 😊😊😊😀😀😀

      Sil
  3. Yeğenine geçmiş olsun sevgili barış doğan. Dilerim senin yanında olman onu çabuk iyileştirir. Bu arada belirtmeliyim ki; iyi gidiyorsun blog işinde. Hoşça kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzenim şu anlık iyi umarım daha iyi olur :-D

      Sil
  4. Kuzenine çok geçmiş olsun iyi bir karşılaştırma olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hem kuzenim için hem de karşılaştırma için 😊😊😊

      Sil
  5. ya sen tek başına mı gitmiştin ki.

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum. Otobüs ve uçak yolculuğundan daha çok sevdiğim bir yolculuk var ki tren yolculuğu. Bahar ayında olması koşuluyla. 😄 Hayırlı olsun blog adresin. Fas'tan selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fastan bile okurum var 😊😊😊 ne mutlu bana😀😀😀 bu arada bahar aylarında ki tren yolculuğunun ayri bir tadi var haklısın 😊😊😊😊😀😀😀

      Sil
  7. Otobüsün pencere manzarası da harikadır, uçakta bir yerden sonra bulut izlemek sıkıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya bizde ucakla döncekmişiz duydum üzüldüm 😢😢😢😢😢

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Öne Çıkanlar !!!!

CANLI DERSLER VE LİSE HAYATI

  Herkese yeniden merhabalar, uzun bir aranın ardından sizlere kavuşabilmenin sevincini ve heyecanını yaşadığımı satırlarla nasıl izah edebi...