6 Mayıs 2017 Cumartesi

Fi eleştri yazısı











herkes merhaba arkadaşlar,

Bugün bir eleştri yazısıyla karşınızdayım:) bu aralar popüler bir sanal dizi olan fi yi eleştriyorum. Size diziden biraz bahsedeyim. Konu azra kohen'e ait. Kitaptan uyarlanmış bir dizi. Başrol Serenay Sarıkaya'nın. Kısaca duru diye dansçı bir arkadaşımız var. Birde bunun sevgilisi deniz var, can manay diye psikolog bir adam var. Adam ev gezerken duruyu görüyor ve duruya aşık oluyor.Dizinin konusu kısaca böyle şimdi gelelim işin eleştri kısmına...

Oyuncular süper olmuş duru- deniz uyumunu beğendim. Ayrıca Can Manay' ın yeni evine taşınıp duruyu etkileme şekilleri, değişik tavrı ve ortaya çıkan geçmişi diziye ayrı bir heyecan katmış. Yine karakterlerden gidersek Özge'nin o rahat tavrı ve sırf Can Manay' ın geçmişini ortaya çıkarmak için işten atılmayı göze alması da dizideki rekabeti ortaya çıkarmış. Bilge'nin verdiği yaşam mücadelesine gelicek olursak o kısım da dizide bir hüzün duygusu olduğunu açığa çıkarmış.

Yani özetle, dizi gerçekten çok güzel, Türkiye'de bir ilk oldu.  Hepinizin bildiği üzere daha önce hiç bir dizi televizyon dışında bir yerde Yeni Bölümleri yayınlanmadı.










18 yorum:

  1. Merhaba. Blogun hayirli olsun aramiza hos geldin 😊

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel yorumlamışsın. Ben de severek izliyorum Fi'yi.
    Çekimi, müzikleri ve oyunculuklarıyla çıtayı bayağı bir yükseltti gerçekten. Bölümleri sabırsızlıkla beklemedeyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çok teşekkürler fi hakkında sizinle aynı fikirdeyim 😊😊

      Sil
  3. Hayırlı olsun bloğun.Bu yaşlarda blog sahibi olan genç arkadaşları görünce çok mutlu oluyorum.Kutlarım.Şansın, yolun açık olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çok teşekkürler 😊😊😊😀😀😀

      Sil
  4. Ya sen ne tatlısın Barış 😊 Seni de eleştirinide yeriiiiim 😘😘😘 Şaka bir tarafa aramıza hoşgeldin Barışcım, kocaman kucaklıyorum seni 🤗🤗🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çok teşekkürler hoşbulduk 😀😊☺☺😁😄😄

      Sil
  5. Konu içeriği bol film izleyenler için sıradan bence...Filmi güzelleştiren oyuncularımızın kalitesi.Yoksa Azra Kohen in kitaplarının başarısı değil bence...

    Bloğun güzel eleştirilere gebe..geleceğin blogeri olacağa benziyorsun. Hoş gelmişsin. :)

    YanıtlaSil
  6. Bana olan yorumlarınız için teşekkür ederim sizde boyle bir izleni birakabildiysem ne mutlu bana ☺☺☺

    YanıtlaSil
  7. Diziyi takip etmeye çalışıyorum.Ama Fi,Çi,Pi 3'leme kitabın tadı ayrıydı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diğer filmlerde de böyle yeşim :) kitaplar daha farklı bir etki bırakıyor

      Sil
  8. Maalesef Fas' ta izlenmiyor fakat Fi kitabını okumuşluğum var. Konuyu biliyorum. Dizi ile ilgili bir yorum yapamam ama oyuncu kadrosu güzel 👍

    YanıtlaSil
  9. 13 yaşında film eleştirisi.
    İnan şuan hayran kaldım sana :)
    Hoş geldin :)
    Fi güzel dizi. Kısıtlanmadan oynamak onlar için daha yüce bir şey olsa gerek ;)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Öne Çıkanlar !!!!

CANLI DERSLER VE LİSE HAYATI

  Herkese yeniden merhabalar, uzun bir aranın ardından sizlere kavuşabilmenin sevincini ve heyecanını yaşadığımı satırlarla nasıl izah edebi...