8 Haziran 2017 Perşembe

Kano Günlükleri #3

herkese merhabalar,


bugün daha yeni kanodan geldim, ellerimimin hareket edecek hali yok 🙌🙌😩😩😩

Ama sanırsam bunca zaandır, bugün de dahil olmak üzere, kürek salladığıma değmiş durumda. Çünkü hoca bugün hoca güzel haberi verdi 😖😖😖 Yarın, profesyonel kanoya geçiyoruuuum 😰😰😰😰 yani aslında hedefime bir adım daha attım :) gün gün ; adım adım yaklaşıyorum :)
Bugün hoca beni yüzdürdü. Kano da yüzme önemli. Her zaman yanınızda biri olmayacak veya her zaman iki kişilik kanolara binmeyeceksiniz o yüzden yüzme gerekli. Bu gece bana uyumak yokk 😃😃 malum, artık sürekli kullandığım o gezi kanosunu bırakıyorum. Artık profesyonelim. Yakında lisansım çıkacak :)

işte adım adım hedefime ulaşıcam. Bakarsınız bir gün, tabii yaşarsam, size müsabakalarımdaki maceralarımı yazarım. O zamana kadar değil ama :) o zamandan daha yakın bir zamana kadar görüşürüz,
                                                                 

                                                                           ***


8 yorum:

  1. Eminim hedefinize ulaşırsınız, her istediğiniz gönlünüzce olsun dilerim. :)

    YanıtlaSil
  2. Harikaa ☺️☺️

    YanıtlaSil
  3. çok güzel :) dilerim her şey güzel gönlünce olur inşallah canım benim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Hadi inşallah,lisansını aldığın yazılarını da okuruz...Bu arada blog sayfanda hala iletişim,sosyal hesaplar,arşiv gibi eklentiler yok,aklında olsun...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Öne Çıkanlar !!!!

CANLI DERSLER VE LİSE HAYATI

  Herkese yeniden merhabalar, uzun bir aranın ardından sizlere kavuşabilmenin sevincini ve heyecanını yaşadığımı satırlarla nasıl izah edebi...