16 Temmuz 2017 Pazar

1 Ay Sonra...

Herkese bir ay sonra yeniden merhaba,

uzun bir süre yazı yazamadım. Tatil planları, kano kursu derken gerçekten de blogla ilgilenemedim.

umarım beni affedersiniz tüm hayranlarım ve beni desteklyen blogger arkadaşlarım :) artık bu kadar uzun süre kaybolmayacağım bunun müjdesini şimdiden vermiş olayım. Ayrıca gurmeliğe devam ediyorum 😂😂 birkaç tane tarif daha geliyor. Kano günlükleri tam gaz devam edecek :) bu bir aylık tatil gibi bir şey oldu :) yıllık izin misali:)  bu yazı böyle kısa bir yazı oldu. Çünkü bu yazıda amacım bir şeyden bahsetmek değil, daha çok BEN GELDİM :)) demekti

o yüzden bu yazının sonuna geldik, şimdilik hoşçakalın başka bir yazıda görüşmekk üzere :)



Facebook: Barış Doğan
Twitter:barisdoganblog
İnstagram: barisdoganblog
snapchat: bar2005

1 yorum:

  1. Hoş geldin diyeyim öyleyse; ayağının tozunu temizleyince gel geriye olur mu? :)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Öne Çıkanlar !!!!

CANLI DERSLER VE LİSE HAYATI

  Herkese yeniden merhabalar, uzun bir aranın ardından sizlere kavuşabilmenin sevincini ve heyecanını yaşadığımı satırlarla nasıl izah edebi...