17 Mart 2017 Cuma

yeni planlar yeni bloglar !! ve kötü haber

herkese merhaba arkadaşlar

aslında hepinizin kafasında aynı soru nerdeydim? Evet biliyorum ki  uzun zamandır aranızda yoktum gerçekten bu aralar derslerde çok yoğunum ve açıkçası 2 hafta sonra sadece cumartesi günleri bile yazacabileceğim günler olabilir çünkü 2 hafta sonra filan bizim her sene 8'lerin 21 etütleri oluyor. Yani şöyle anlatayım normalde biz 16:10 da okuldan çıkıyoruz(ama şu an da da  17:50 de çıkıyorum okuldan)ama teog sınavına 1 ay kala bir etüt programı yapılıyor. Bu program da da biz okuldan 20:40 ta çıkıyoruz. O yüzden bende iki hafta sonra bu etüt programına katılacağımdan çok sık yazı yazamayabilirim. Ama tabii bu hiç yazı yazamayacağım anlamına gelmiyor. Yazılarıma yine devam edeceğim hatta teog dan sonra çok çok sık yazı yazacağım ama şu an da sadece şu an da biraz sık yazı yazamayacağım. Zaten çok kısa bir süre sonra çok büyük değişiklikler yapabilirim ayrıca yeni planlarım da var bu blogla ilgili. Ancak bu planlarımı sonra açıklayacağım zaten şu an da sadece plan aşaşmasındayım yani ortada sadece bir tasarı ve yarı plan var yani henüz tamamamlanmamış plan
 şimdi günlük kısmına geçebiliriz. Bugün kalktım. Okula gittim. Akşam eve geldim(etüte kaldım) yani gayet normal bir gündü.  Hafta sonuna gelirken ben haftayı bir değerlendireyim😃😊 pazartesi günü biraz stresli başladık. Gerçekten aldığımız haberle şoka uğradık ve gerçekten kankamı üzen bir olay oldu.Zaten haftaya kötü başlayınca diğer günlerdeki olaylar ardı ardına geldi:göz korkutmacalar,arkasından iş çevirmeler vs. Gerçekten tam bir kaostu

Evet, bugünluk bir yazının daha sonuna geldik arkadaşlar hepinize Hoşçakalın 😀😁

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Öne Çıkanlar !!!!

CANLI DERSLER VE LİSE HAYATI

  Herkese yeniden merhabalar, uzun bir aranın ardından sizlere kavuşabilmenin sevincini ve heyecanını yaşadığımı satırlarla nasıl izah edebi...