25 Mart 2017 Cumartesi

Uzun bir aradan sonra...

Uzun Bir aradan sonra herkese merhaba arkadaşlar,
Öncelikle hepinizden yazamadım ve ilgilenemediğimden dolayı Özürün dilerim. Ancak diğer yazılarımda da sizinle bu teog döneminde fazla ilgilenemeyemeğini  söylemiştim

Evet,  sizinle görüşmeyeli  gerçekten çok şey oldu. Arkadaşlıklar,küslükler...
Size bunlardan bahsetmeyi istemezdim fakat bende bunlar var😊😀😂 bu arada size güzel bir haber vereyim; bugün gün içinde bazı yazılar yazabilirim fakat bu yazıların konusu sürpriz olacak(yazacağım yazının konusunu sürpriz olmayacak yazının konusunu söylemeyeceğim anlamında sürpriz 😊😊😂) ayrıca bir hatırlatma yapayım: bu blogun asıl açılma sebebi günlük olara, yaşanılanları yazıya döküp paylaşmak. Yani demek istediğim telafi yazıları günlük yazılar olacak (bildiğini biliyorum ama sen bu blogu ilk defa da okuyor olabilirsin). Gelelim neler yaşandığına:Aslında çok da bişey olmadı desem yalan olur😊 öncelikle bugünden geçmişe doğru gidicem: dün bir tanıdığımız doğum yaptı🏨💃💃 cüzdanım kayboldu :( ve hala daha kayıp. Yazı yazıcam dedim yazamadım okula gittim vs vs vs vs

Biliyorsunuz ki bugün cumartesi, yani gezme günü 😀😁😂 bugün burda hava çok güzel, bende o yüzden gezmeye çıktım (hala geziyorum) peki siz neler yapıyorsunuz? Evde olup sıkılanlara sıkılanlara tavsiyem: kitap  ( her be kaşar klişe gelse de kitap gerçekten çok iyi bir ruh dinlendirici ve sıkılganlık giderici. Ama üzülmeyin, sizi çok iyi anlıyorum ( her türlü dışarı çıkamayan sesleniyorum) dışarı çıkamamak, evde (kutuda) oturup başını beklemek kötü fakat, hayat devam ediyor. Böyle düşünün siz eğlensenizde zaman akıp gidiyor yani bu hafta çıkamadıysanız haftaya çıkarsınız sabır, her ne kadar kötü bir duygu da olsa, sizin için bu duruma en iyi yaklaşım olacaktır.

İyi haftasonları 😀😁😊
Facebook:Barış doğan
Instagram:bar55
Twitter:@izmir1_1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Öne Çıkanlar !!!!

CANLI DERSLER VE LİSE HAYATI

  Herkese yeniden merhabalar, uzun bir aranın ardından sizlere kavuşabilmenin sevincini ve heyecanını yaşadığımı satırlarla nasıl izah edebi...