26 Mart 2017 Pazar

Stresli bir pazar

Bir pazar gününden herkese merhaba arkadaşlar,

Bugün gerçekten çok kötü bir gün geçiriyorum ( sebebini bilsem size de söyleyeceğim fakat bende bilmiyorum) pazar günleri genelde böyle geçer ama her Pazar değil tabii ki de. Yani bugün farklı bir gün ve içimde bir sıkıntı var (içime bir öküz oturdu 😂😂😂😂😂) gerçekten bugün çok değişik bir gün çok stresliyim  ve nasıl anlatacağımı bilmiyorum çok değişik bir duygu. Her neyse sizler napiyosun pazarının nasıl geçiyor eğleniyor musunuz ( pazar günleri yapamadığı tek şey ) bu arada bir yanlış anlaşılmasın önüne geçeyim: Benim bu yazıyı yazma amacım sadece hissettiklerimi paylaşmak, yarın bizim için okul diğer kişiler için iş olduğundan pazar gününü kötülemek değil ( gerçekten)

Çoğu kişi okulu sevmez, ve bu çok kötü sonuçlar doğurur- pazartesi sendromu gibi -  ve benim tavsiyem kişi kendi kendine artık bu gibi kötü sendromlu,  davranışlardan vb. Vazgeçip hayatta çalışmadan bir şey elde edilmediğinin ve ise gitmeyip evde yatarak da zamanin geçemeyeceğinin farkına varmalıdır eğer bu sendromlar aşılamazsa kötü sonuçlar ortaya koyabilir-travma gibi - ( abartmıyorum)

Aslında, hayattaki refah durumunuzdan  memnun olmalı ve varlığınızla yetinmeyi öğrenmelisiniz,. Çünkü sizden daha kötü koşullarda yaşayanlar da var ( kimsenin bir kötü davranışını vurgulamiyorum okuyan arkadaşlar lütfen yanlış anlamayın) yani kısaca " benden daha kötü yaşayanlar var, o zaman halime şükretmeliyim" demelisiniz

MUTLU PAZARLAR 😊😊😊😂😄🎉🎉🎊🎊🎀🌹🌹

facebook: Barış Doğan
Twitter: @izmir1_s
Snapchat:bar2005
Instagram: bar850

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Öne Çıkanlar !!!!

CANLI DERSLER VE LİSE HAYATI

  Herkese yeniden merhabalar, uzun bir aranın ardından sizlere kavuşabilmenin sevincini ve heyecanını yaşadığımı satırlarla nasıl izah edebi...