25 Şubat 2017 Cumartesi

25 şubat 2017

herkese merhaba arkadaşlar, bugün çok hastaydım ve açıkçası hapşırmaktan gün içinde ne yaşadığımı ve ne yaşadığımı anlamadım doğrusu. Bugün cumartesiydi yani haftasonu! Yani nereyi giitin soracaksınız doğal olarak. Ama üzücü bir şekilde söyleyeceğim ki bugün hiçbir yere gitmedim.Daha doğrusu gidemedim çünkü  hem hastalıktan dolayı hem de biraz ders çalıştım yani çalışmaya çalıştım diyelim. gerçekten bugün çok griptim ve ilaç almama   rağmen hastalığımda hiçbir azalma olmadı. Bu arada bu site için henüz sosyal medya hesabı açamadım,ama açmaya çalışacağım çünkü normalde bu blog için bir mail hesabı vardı ben önceden (önceden derken blog açmayı düşündüğüm zamanlarda) bir mail hesabı açmıştım. Hem onunla sosyal medya hesabı açarım hem de sorularınızı oradan alırım diye düşünmüştüm fakat hesabın şifresini unutmuşum :) o yüzden biraz alıcak sanırsam hesap oluşturmak:( ama ben en kısa zamanda ne yapıp ne edip o siteyi oluşturacağım:) 

aslında dün size biraz okulumdan bahsetmek istedim fakat daha tanışma yazısı olduğu için çok sıkmak istemedim daha doğrusu karma karışık bir yazı olsun istemem akıcılık benim için ön plandadır. Evet, dün de dediğim gibi kolejde okuyorum 8. sınıfım. Okulumuz çok büyükte değil ama çok küçükte değil. 4 tane 8. sınıf var A,B,C,D den oluşmak üzere. Ben  B sınıfındayım. Sınıfımız 21 kişi genelde çoğu sınıf böyle açıkçası biraz kalabalığız. Ama sınıf ortam olarak iyi bir yer yani en azından bizim sınıf öyle. Benim üç sınıftan da çok iyi arkadaşlarım var ( a sınıfı hariç) D sınıfındaki kardeşim bu blogta ona D yer vermemi istedi. (okulu tanıtmak isteme sebeplerimden biri de bu) eğer bu bloğu okuyorsan gerçekten çok iyi bir arkadaşsın hatta arkadaş değil çok iyi bir kardeşsin bu okula geldiğim ilk günden beri bana arkadaşlık yaptın seni çok seviyorum canım kardelşim iyi ki varsın 

sizlerin de anlayacağı gibi hem okul hem sınıf ortam olarak iyi fakat idare olarak biraz sertler. Yani sınavlar da kötü sonuçlar yaparsanız sizi birazcık kırabilirler (ama siz yine debiraz dediğime bakmayın) bir okulu kötülemek-hem de gittiğim okulu- bana düşmez sakın siz de yanlış anlamayın bu bir günlük blog ve amacım asla kimseyi kötülemek değil o yüzden yanlış anamayın lütfen. Evet arkadaşlar bir günün ve yazının daha sonuna geldik hepinize iyi geceler hoşçakalın ve yarınki bloğu da okumayı unutmayın ve takiipte kalın :)

instagram:bar850
twitter:@izmir1_s
facebook: barış doğan

2 yorum:

  1. heey başarılaar. bak yazılarını face gruplarımızda da paylaşabilirsin ki. bak blogumda sağda face insta twit hesabım var. face e gelirsen grupları sölerim yazılarının linklerini koyabilirsin ve daha çok kişi görüüür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersin Deep...Sözünün erisin de...Ben de seni takip ettim gelip gelmedi mi diye..Taaa ilk yazılarda buldum seni..Helal...

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Öne Çıkanlar !!!!

CANLI DERSLER VE LİSE HAYATI

  Herkese yeniden merhabalar, uzun bir aranın ardından sizlere kavuşabilmenin sevincini ve heyecanını yaşadığımı satırlarla nasıl izah edebi...