25 Şubat 2017 Cumartesi

ilk blog !

herkese merhaba arkadaşlar
Bu benim ilk bloğum o yüzden çok heyecanlıyım öncelikle sizlere her gün yaşadıklarımı yazacağım/yazmaya çalışacağım (bazen yazamayabilirim çünkü teog öğrencisiyim) aslında bu sitede size sadece günlük yaşantılarıma değil birden fazla konuya değineceğim ama bu konuları buraya yazmayacağım (çünkü sürpriz olsun)



evet gelelim bana 13 yaşındayım, izmir,bornovalıyım,vanda yaşıyorum 8 .sınıfım bahçeşehir kolejinde okuyorum. Okul ve ev arasında geçen  normal bir hayatım var. Zaten bu blog sitesini açma sebebim günlük olarak yaşadıklarımı size aktarabilmek. tabii ki eğer okul ve ev  arasında geçen bir hayatım varsa bu benim hayatımda hiç renk olmadığı anlamına gelmez sonuçta
ben bu blog sitesini size: Merhaba arkadaşlar bugün normal bir gündü sabah evden çıktım akşam geldim vs demiycem. Her neyse lafı fazla dolandırmaya gerek yok. Her gün vlog yazamayabilirim yukarıda dediğim gibi ama bu bir gün yazıp beş gün sonra yazacağım anlamına da gelmez yazamazsam sadece bir gün yazamayabilirim. Neyse arkadaşlar bugünkü yazım kendimi tanıtma üzerineydi bir sonraki yazıda görüşürüz iyi geceler (:

bana ulaşabileceğiiniz hesaplar:
instagram: bar850
facebook:barış doğan
twitter:@izmir1_s

4 yorum:

  1. Hoşgeldin günlük niteliğinde bir yazı olmuş ilk defa yazıyorsun başlıkta belirttiğin gibi kendini geliştirmeye başlamalısın vakit buldukça ne kadar kendini geliştirirsen okuyucu kitlen okadar artacaktır buna emin olabilirsin blogum ziyarete beklerim sizi :)

    YanıtlaSil
  2. başlangıç için güzel bir içerik fakat resim eklemelisin blog yazarken dikkat edilecek çok şey var öğrenmen gerekli diye düşünüyorum seo uyumlu makale yazma hakkında makaleler okursan faydana olur kardeşim iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Öne Çıkanlar !!!!

CANLI DERSLER VE LİSE HAYATI

  Herkese yeniden merhabalar, uzun bir aranın ardından sizlere kavuşabilmenin sevincini ve heyecanını yaşadığımı satırlarla nasıl izah edebi...