27 Şubat 2017 Pazartesi

çok kötüyüm !!

Herkese merhaba arkadaşlar,
Bu yazıyı o kadar zor yazıyorum ki (38.5 derece ateşle) öncelikle şunu söylemek istiyorum:Sakın beni yanlış anlamayın amacım kendimi acındırmak değil. Gerçekten dünden beri çok ateşim var belki whatsappta görmüssünüzdür oraya durum olarak attım fotoğrafı. Bugün ateşten okula gidemedim. O yüzden boşken sizlere iki yazı yazdı hemen yazı yazmayı bıraktı dedirtmemek amacıyla hazır boş ve ateşliyken yazı yazayım dedim. Bu arada yeni bir karar aldım. Artık sadece günlük değil başka konulu yazılar da yazacağım. Ama yine günlük yazacağım çünkü ilk yazımda da dediğim gibi bu bir günlük blog sitesi ve asl amacindan sapmayacak. Diğer yazılar sadece ek olacak ve  mesela bugün sadece başka bir yazı yazıp diğer gün sadece günlük yazmayacağım. Bu arada yazılarım hakkında ki olumlu dönütleriniz ve bana olan destekleriniz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum  ayrıca yazılarım hakkında ki yorumlarınızı tabii siz isterseniz bloğuma üye olduktan sonra aşağıya yorum olarak yazabilirsiniz. Ayrica :-D  sosyal medya hakkında biraz daha zaman gerekiyor. Son olarak  bugün  (ateşim çıkmazsa) size birkaç yazı daha yazabilirim belki. Bugünlük bir  yazımın daha sonuna ggeldik. Hoşçakalın arkadaşlar kendinize iyi bakın hasta olmayın :-D:-D:-)

instagram:bar850
facebook:barış doğan
twitter:@izmir1_s

1 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Öne Çıkanlar !!!!

CANLI DERSLER VE LİSE HAYATI

  Herkese yeniden merhabalar, uzun bir aranın ardından sizlere kavuşabilmenin sevincini ve heyecanını yaşadığımı satırlarla nasıl izah edebi...