27 Aralık 2017 Çarşamba

Ufak tefek cinayetler eleştri yazısı

Herkese merhaba arkadaşlar,
Bugün sizlere bölümlerini heyecanla takip ettiğim ufak tefek cinayetler dizisini eleştr
eceğim

Öncelikle dizinin konusundan bahsetmek istiyorum. Dizi aslında amerikan dizisinden alıntı yapılmış (dizinin ismi the little liars) fakat gerçekten güzel bir dizi olmuş. Her karakter ayrı bir konu ayrı bir muhabbet 😄😄😄😄

Oyuncular,gerçekten hepsi de Türkiye'nin seçkin oyuncuları. Hepsi de özenle seçilmiş oyuncular, farklı bir konuyla birleşince ortaya güzel bir çalışma çıkmış. Ayrıca, oyuncuların dış görünüşleri karakterist özelliklerine göre belirlenmiş. Mesela Merve karakteri sinsi ve çıkarcı bir karakter olduğundan dolayı daha iddialı giydirilmiş. Yine oya karakteri,daha çekimser ve alçakgönüllü olduğundan daha sade ve resmi giydirilmiş.

Aynı şekilde dizideki mekanlar göz alıcığıyla dikkat çekiyor. Gerçekten evleri ve gittikleri restoranlar vb. yerler oyuncular gibi özenle seçilmiş.

Evet arkadaslar benimde dizi hakkındaki yorumlarım bundan ibaretti. Eğer sizde dizi hakkındaki yorumlarınızı yazmak isterseniz aşağıya yazabilirsiniz okuduğunuz için teşekkürler😊😊

19 yorum:

  1. İlk başlarda baktım sonra sarma di beni 😊pek sevemedim denese ...emeğine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bir çok kişi evleri ve kıyafetleri için izliyormuş diziyi

    YanıtlaSil
  3. Önceleri keyfi izliyordum, hoşuma da gidiyordu. Sonra daha disiplinli bir şekilde izlemeye başladım, çünkü bloguma bölümleri hakkında yazılar yazmaya karar vermiştim. Baya popüler bir dizi oldu sanırım.

    YanıtlaSil
  4. Benim de çok severek izlediğim, her salı akşamı beni tv karşısına oturtan bir dizi

    YanıtlaSil
  5. İzlediğim tek dizi, karakterleri, giysileri, mekanları beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
  6. çok ismini duydum, yakında başlarım :) sizi de bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. Benim izleme imkanim yok ama pek seviliyor sanirim 😊

    YanıtlaSil
  8. Tam olarak olayları çözemediğim dizi. 😂 Ama benim de hoşuma gitti . 😂

    YanıtlaSil
  9. hımm, ilk bölümü izleyip bıraktım daha önce izlediğim bazı amerikan dizilerine benziyoduuu :)

    YanıtlaSil
  10. Barış bey çukur hakkindaki düşüncelrin neler? Cvp verirsen sevinirim

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Öne Çıkanlar !!!!

CANLI DERSLER VE LİSE HAYATI

  Herkese yeniden merhabalar, uzun bir aranın ardından sizlere kavuşabilmenin sevincini ve heyecanını yaşadığımı satırlarla nasıl izah edebi...