28 Ağustos 2017 Pazartesi

Tepside kurabiye tarifi 🍩🍩🍰🍰😊😊😊

Herkese merhaba arkadaşlar,

farkettim ki uzun süredir blogta bir tarif yayınlamamışım. Ben de düşündüm taşındım bir tarif vereyim dedim. Bugünkü tarifim: Tepside ( daha doğrusu borcam :)))))))) da kurabiye. O zaman şimdiden afiyet olsun. Buyrun tarife :)

MALZEMELER: 1 çay bardağı damla çikolata
3 kahve fincanı pudra şekeri
3,5 su bardağı un
125 gram margarin/tereyağı ( tavsiyem margarinden yana)
1 çay bardağı sıvı yağ
1 limonun kabuk rendesi
1 yumurta
1 paket kabartma tozu

YAPILIŞI:
*fırın, 180 derecede ayarlanır
*margarin, yumurta, sıvı yağ, kabartma tozu bir kaba koyularak margarinler eriyinceye kadar yoğurulur.

*ardından pudra şekeri eklenir ve tekrar iyice yoğurulur.

*yavaşça un eklenir

* hamur yumuşak bir kıvama gelip elinizden ayrılana kadar yoğurunuz.

* damla çikolatayı ekleyip. çikolatalar hamura yapışana kadar yoğurulur.

* çikolatalar iyice yapıştıktan sonra sonra hamur, üstüne yağlı kağıt konulmuş büyük boy borcama iyice yayılır.

* hamur, önceden ısıtılmış fırına 30 dk/ 180 derecede ayarlanır.

* dilerseniz üstüne çikolata sosu sıkabilirsiniz.

                                                                          Afiyet Olsun :))


                                                                                     ***



6 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Öne Çıkanlar !!!!

CANLI DERSLER VE LİSE HAYATI

  Herkese yeniden merhabalar, uzun bir aranın ardından sizlere kavuşabilmenin sevincini ve heyecanını yaşadığımı satırlarla nasıl izah edebi...