15 Nisan 2017 Cumartesi

klasik bir haftasonu

uzun bir süreden herkese merhaba,

gerçekten hepinizden özür diliyorum. Bahsettiğim gibi, demek istemediğim kelime, fakat dokuz etütlerinden ötürü (ne olduğunu okul tanıtım yazımda bahsettim) yazamadım . Hepinizden tekrar tekrar özür dilerin. fakat dokuz etütleri gerçekten çok yorucu geçiyor. Sadece dokuz etütleri değilokulda on iki saat kalmak yoruyor. Evet,on iki saat. sabah saat sekiz buçukta ders başlıyor. Saat akşam saat sekizi kırk geçe bitiyorYani, aslında sadece ismi dokuz etütleri, yoksa okuldan saat dokuzda çıkmıyoruz, gerçi zaten saat dokuzda da çıksak, saat sekizde de çıksak fark etmiyor. Çünkü  her türlü eve saat dokuzda varıyoruz :( ama tabii ki boşuna orada beyin yormuyoruz. Ben hepimizin emeklerimizin karşılığını alacağımıza inanıyorum. Yani umarım, hepimiz emeklerimizin karşılığını alırız.

gelelim bugün ne yaptığıma, Bugün cumartesiydi, yani deneme, gezme yorulma😂😂günü, bugün sabah erkenden (saat sekizde) kalktım, deneme için hazırlandım ve okula gittim , bugün okuldan erken çıktık, normalde sabit bir çıkı saatimiz yok ama genelde on iki ellide çıkarız. Ama bugün on bir buçukta çıktım çünkü, normalde deneme yapıldıktan sonra  soru çözümü yapılır fakat bazen hocalar sınıfa gelmekte geç kalır ve bize de farklı bir branştan(resim,müzik) hocalar gelir. Fakat onların gelme amacı sınav esnasında bize gözetmenlik yapmak ; sınavdan sonra,soru çözümü olduğunda, da hocalar diğer sınıflarda soru çözümü yaparken onlar sınıfta bize gözetmenlik yaparlar. Snra hocalar bizzim sınıfa gelirler, soruları çözerler ve biter sonra da evlerimize gideriz, işte benim klasik haftasonum her hafta Kesintisiz!!!! böyle geçer. Evet arkadaşlar bugünlük bir yazının da sonuna geldik diğer yazılarda görüşmek üzere...

1 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Öne Çıkanlar !!!!

CANLI DERSLER VE LİSE HAYATI

  Herkese yeniden merhabalar, uzun bir aranın ardından sizlere kavuşabilmenin sevincini ve heyecanını yaşadığımı satırlarla nasıl izah edebi...